Новий логотип вперше був продемонстрований під час презентації стратегії «Ренолюція» (Renaulution). Першою моделлю з новою емблемою на радіаторній решітці став Прототип Renault 5. Позитивні відгуки аудиторії переконали керівництво Renault офіційно затвердити нову емблему. Логотип поступово починає впроваджуватися в життя.
"Ромб – це одна з найвідоміших форм як в нашому світі, так і у світі автомобілів. Він являє собою просту геометричну фігуру, яка зображує сильний, вольовий характер. Завдання полягало в тому, щоб оновити цю форму, надавши їй нове, сучасне значення, з яким наш бренд рухатиметься в майбутнє».
За свою історію Renault кілька разів змінювала свій фірмовий стиль. Проте одна річ завжди залишалася незмінною з 1925 року - миттєво впізнаваний логотип у формі ромба, що став символом бренду.
Ця геометрична фігура привернула увагу Луї Рено завдяки своїм кутам, які відповідали формам капотів того часу. З тих пір дизайн логотипа Renault змінювався не менше восьми разів! Навіть дев'ять, якщо рахувати останню версію. Це показник того, наскільки бренд прагне тримати хвилю.
Попередня версія емблеми Renault, створена в 1992 році і оновлена в 2015 році, почала застарівати. За словами Жиля Відаля розробка нового варіанту велася з 2019 року. Логотип повинен був відповідати завданням, які стоять перед сучасним глобальним брендом, і відображати його різнобічний характер, в тому числі в цифровому світі. «Баланс між спадщиною бренду і початком нової ери, символ майбутнього» - нещодавно представлений логотип став сучаснішим і яскравішим, він покликаний змінити старі уявлення про бренд.
«Вперше він був втілений в Прототипі Renault 5. Ми поставилися до цього, як до дуже важливого експерименту. Велику роль при прийнятті рішення про впровадження нового логотипу зіграли піднесення і дуже позитивні відгуки, які ми отримали», – каже Жиль Відаль.
Жиль Відаль вважає, що ця універсальна геометрична форма ромба уособлює суть Renault. «Ми переосмислили його, зберігши культову форму, але зробили простішим і змістовнішим. Це непідвладна часу емблема без надмірних акцентів і фарб, але з сучасними лініями, що є невід'ємною частиною історії нашого візуального стилю», - пояснює він.
Компанія Renault вже використовувала подібні лінії для дизайну свого логотипу в 1946, 1959 і 1972 роках. Але Жиль Відаль, який не женеться за модою, пояснює, що «лінія – це символ розповіді, історії, симбіозу, циклу, шляху між двома переплетеними ромбами, що створює оптичний ефект взаємодоповнюваності та безперервного руху». Примітна не тільки форма, але і надзвичайно виразний сам символ.
Лаконічний, без підпису або типографії, новий логотип був розроблений, аби весь час бути в русі. Плоска форма полегшує анімацію логотипа, наприклад, на відео або в цифрових медіа, а також на автомобілях для їх презентації.
Поступово новий дизайн логотипа перейде на всі автомобілі Renault. «До 2024 року новий логотип стане невід'ємним атрибутом всього модельного ряду Renault» - підсумовує Жиль Відаль.