Група Renault запускає перший індустріальний Метавсесвіт
Група Renault досягла чергової віхи у своїй цифровій трансформації завдяки запуску першого промислового Метавсесвіту.
  • У його основі чотири виміри: масовий збір даних, цифрові двійники процесів, зв’язок екосистеми ланцюга постачань із цілим набором передових технологій.
  • До 2025 року Метавсесвіт забезпечить заощадження у €320 мільйонів, плюс €260 мільйонів економії від складських запасів, 60% зменшення термінів доставки транспортних засобів, 50% зниження викидів вуглекислого газу на етапі виробництва транспортних засобів і сприяння зменшенню на 60% витрат на гарантійне обслуговування, на яке орієнтується Група.
  • Група Renault представляє свою амбітну концепцію Метавсесвіту, підкріплену 32-ма практичними прикладами використання, у рамках своєї індустріальної виставки Tech Industry Days на заводі Refactory у місті Флен.

Булонь-Біянкур, 14 листопада 2022 року – Група Renault прискорює процес своєї діджиталізації завдяки першому промисловому Метавсесвіту. Сьогодні 100% виробничих ліній є під’єднаними (8,500 одиниць обладнання), 90% постачань перебувають під постійним моніторингом і 100% інформації ланцюга постачань розміщено у Метавсесвіті Групи Renault, точній копії фізичного світу, що перебуває під контролем у режимі реального часу. Долучившись до Четвертої промислової революції з 2016 року, ця цифрова технологія вже допомогла заощадити €780 мільйонів. До 2025 року вона уможливить різного роду економію у €320 мільйонів, до якої додадуться €260 мільйонів  заощаджень від складських запасів, 60% зменшення термінів доставки транспортних засобів, 50% зниження викидів вуглекислого газу на етапі виробництва транспортних засобів і, до того ж, суттєве зменшення інноваційних циклів і сприяння зменшенню на 60% витрат на гарантійне обслуговування, на яке орієнтується Група.

"Щоденно мільярд даних збирається на промислових об’єктах Групи Renault. Метавсесвіт забезпечує контроль у режимі реального часу, що покращує гнучкість та адаптивність промислових операцій, а також якість виробництва і ланцюга постачань. Група Renault стає першопрохідником у даному секторі.”

Хосе Вісенте де лос Мосос, виконавчий віце-президент, голова промислової групи і  представництва Iberia

Промисловий Метавсесвіт: чотири виміри

  • Все починається з даних. Для збору даних з усіх своїх промислових об’єктів, Група Renault розробила унікальне рішення зі збору та стандартизації інформації, платформу для реєстрації масивів даних для наповнення промислового Метавсесвіту, а відтак забезпечення важелів контролю виробничого процесу у режимі реального часу. Наразі це рішення реалізується спільно з компанією ATOS іншим промисловим гравцям і має назву проект ID@Scale.
  • Далі Група Renault змоделювала свої фізичні активи у цифрові двійники. Кожна фабрика має свою копію у віртуальному світі. Так само як і фабрики, ланцюг постачання має свій власний цифровий всесвіт. Він є невід’ємною частиною промислового Метавсесвіту і також контролюється у режимі реального часу пунктом керування.
  • Інтеграція у розширену екосистему. Використання цифрових двійників доповнюється даними про постачальника, прогнозами продажів, інформацією щодо якості, а також екзогенними даними, таким як погодні умови чи дорожня ситуація, тощо, до того ж, штучний інтелект уможливлює моделювання прогностичних сценаріїв.
  • Прискорення цифрової трансформації стає можливим завдяки поєднанню передових технологій (Хмара, режим реального часу, 3D, Великі дані...). Група Renault розробила унікальну платформу для поєднання технологій, необхідних для стійкого керування цифровими двійниками і їх екосистемами.

Разом ці чотири виміри складають повноцінний стійкий промисловий Метавсесвіт, що функціонує у режимі реального часу.

Лейтмотив: Метавсесвіт на службі людей

Контроль, що його пропонує Метавсесвіт через кращу видимість робочого середовища, дозволяє всім дійовим особам досягати ефективності і автономності у прийнятті рішень. Технології зі світу комп’ютерних ігор роблять досвід користування більш імерсивним. Це схоже на урок малювання, але у віртуальній реальності. Усі алгоритми полегшують здатність співробітників до передбачення, так само як і здійснення оптимізації та функцій управління для експертів ланцюга поставок.

  • Технологічна досвідченість Групи Renault дозволяє компанії зробити важливий крок для її діджиталізації і трансформації: контроль наших даних, вибір передових технологій, а також знання та досвід наших команд є тими важелями, що визначають курс у бік прискореного створення ще більш технологічної компанії."

Фредерік Вінсент, виконавчий віце-президент, Інформаційні і цифрові системи

Щоб продемонструвати роботу індустріального Метавсесвіту на конкретних прикладах, Група Renault представила 32 тематичні дослідження на своїй індустріальній виставці Tech Industry Days. Ось лише декілька прикладів:

  • Індустріальна платформа керування даними 4.0 (IDM4.0), розроблена Групою Renault, збирає усі промислові дані Групи. Ці дані зберігаються у хмарному сховищі (платформа Google Cloud) і наповнюють промисловий Метавсесвіт, який дозволяє скоригувати чи оптимізувати виробничий процес у режимі реального часу. З 2019 року було зареєстровано 300 попереджень і вдалося запобігти 300 зупинкам виробництва.
  • Пункт керування розширеного ланцюга постачань є точкою, де збираються професіонали ланцюга постачань у спеціально визначеному місці – кімнаті керування. Цей інструмент глобального контролю, який концентрує потоки даних, попереджує у режимі реального часу про ризики та аномалії у всіх транспортних операціях і, завдяки штучному інтелекту, пропонує оптимізовані сценарії кризового управління.
  • Декарбонізація промисловості як важіль енергетичної незалежності. Група Renault прагне  стати компанією з нульовими викидами вуглецю до 2025 року у підрозділі ElectriCity і на заводі у місті Клеон, до 2030 року на виробничих об’єктах у Європі, а також до 2050 року на усіх потужностях Групи у світі. Моніторинг вуглецевого сліду обладнання і транспорту у режимі реального часу стане важливим важелем для виходу на стійку траєкторію і досягнення 50% відновлювального енергетичного міксу у Франції до 2026 року і 100% до 2030 року.
  • Цей унікальний промисловий Метавсесвіт дає нам змогу активувати раніше невидимі важелі ефективності і продуктивності на користь людям та навколишньому середовищу. Керування даними на рівні Групи дозволяє предметно моніторити, наприклад, енергоспоживання усіх наших промислових та непромислових об’єктів і, що найважливіше, оптимізувати їх у режимі реально часу, коли виробництво зупинене.”

Патріс Хаеттель, віце-президент, Промислова стратегія та інжиніринг

Про Групу Renault

Група Renault знаходиться в авангарді мобільності, що наразі відкриває себе по-новому. Підсилена альянсом з Nissan та Mitsubishi Motors, володіючи унікальними знаннями і досвідом у сфері електрифікації, Група Renault включає 4 взаємодоповнюючі бренди - Renault, Dacia, Alpine і Mobilize, що пропонують своїм клієнтам раціональні та інноваційні рішення у сфері мобільності. Маючи представництва у понад 130 країнах світу, Група продала 2.7 мільйони транспортних засобів у 2021 році. Вона працевлаштовує близько 111,000 осіб, які щоденно займаються реалізацією її мети: щоб мобільність робила людей ближчими один до одного. Готова до викликів як на дорозі, так і у змаганнях, Група Renault непохитно проходить через процес амбітної трансформації, що сприятиме створюванню цінності. Вона націлена на розвиток нових технологій та сервісів і побудову нового ряду конкурентніших, збалансованіших та більш електрифікованих транспортних засобів. Відповідно до викликів збереження довкілля, Група ставить перед собою амбітне завдання з досягнення вуглецевої нейтральності у Європі до 2040 року.