Даніель був шостим на стартовій решітці, але під час гонки пробився на третє місце. Аж до фінішної межі австралієць стримував суперника позаду, який в підсумку завершив гонку за все в 1,4 секунди від його Renault R.S.20.
Останній раз команда піднімалася на подіум у 2010 році на Гран-прі Бельгії, коли Роберт Кубіца посів третє місце на трасі Спа-Франкоршам. Такого видатного результату вдалося досягти завдяки чудовій командній роботі на піт-воллі, в виробничих центрах, гаражі і, звичайно, блискучому пілотуванню Даніеля Ріккардо, який змагався за свою позицію і докладав максимум зусиль, щоб зберегти шини протягом 60 кіл гонки в складних погодних умовах
Відігравши позицію на першому колі, Даніель вичікував моменту, щоб обійти Шарля Леклера в боротьбі за четверте місце. Йому вдалося зробити обгін в другому повороті на дев'ятому колі.
Після того, як Валттері Боттас зупинився на піт-стоп, Даніель ненадовго піднявся на третє місце, після чого на 16-му колі під час режиму віртуального автомобіля безпеки заїхав на піт-стоп, щоб встановити шини Medium.
За планом Даніель мав їхати на цих шинах до кінця гонки. У той час Серхіо Перес зробив піт-стоп пізніше, і до кінця гонки його шини повинні були бути свіжішими. Але наступний автомобіль безпеки представив Даніелю можливість змінити шини на Soft. Перес чинив тиск на рестарт, але Даніель стримав атаки і фінішував третім, випереджаючи суперника всього на 1,4 секунди.
Естебан Окон зійшов з дистанції на 23-му колі через проблеми з гідравлікою. Після складного старту Естебан відігравав позиції і їхав в першій десятці, перш ніж йому довелося завершити гонку.