«Третій квартал демонструє важливу зміну в нашій політиці продажів, яка тепер орієнтується не на обсяги, а на прибутковість. Гарні результати продажів електромобілів, успіх гібридних моделей E-TECH, добре сприйняті ринком, наші резерви ліквідності і позитивний настрій надають впевненість в здатність Групи почати своє відновлення».
У третьому кварталі 2020 року виручка Групи склала 10 374 млн євро (-8,2% в порівнянні з минулим роком).
При незмінних валютних курсах і базі порівняння виручка Групи скоротилася б на 3,2%.
Виручка в автомобільному секторі (за винятком «АВТОВАЗ») склала 8948 млн євро (-7,4%). Цей спад пояснюється в основному скороченням обсягів (-6,8 пп) частково через коригування складських запасів.
Продажі партнерам зменшилися на 3,3 пп через зниження виробництва автомобілів і компонентів для партнерів.
Ефект від зміни валютних курсів був негативним (-4,2 пп) через складнощі, з якими Група зіткнулася на ринках, що розвиваються.
Позитивний ефект ціни (+5,5 пп) обумовлений збільшенням цін для компенсації знецінення валют і нашою політикою цінової дисципліни.
Ефект від продуктового асортименту був позитивним (+1,1 пп) в основному завдяки зростанню продажів ZOE.
«Інші» чинники мали позитивний вплив в розмірі 0,3 пп.
Внесок «АВТОВАЗ» в виручку Групи в третьому кварталі склав 663 млн євро (-16,2%) після врахування від'ємного ефекту обмінних курсів в розмірі -153 млн євро. При незмінних обмінних курсах вклад «АВТОВАЗ» збільшився б на 3,2%.
На частку Послуг мобільності в виручці за третій квартал 2020 року доводиться 5 млн євро.
У фінансуванні продажів (RCI Banque) в третьому кварталі виручка склала 758 млн євро (-10,1% в порівнянні з 2019 роком).
В автомобільному секторі на 30 вересня 2020 року були резерви ліквідності в розмірі 15,2 млрд євро, включаючи 5 млрд євро за угодою про надання кредиту з державною гарантією Франції, з яких на кінець вересня 2020 року було використано 3 млрд євро. Резерви ліквідності скоротилися на 1,6 млрд євро в порівнянні з 30 червня в основному через сезонні зміни у вимогах до оборотного капіталу і погашення кредитів. Проте, Група Renault повинна отримати позитивний потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі в другому півріччі.
млн., євро |
2020 |
2019 |
Зміна 2020/2019 |
КВ1 |
|
|
|
Автомобільний сектор (без АВТОВАЗа) |
8591 |
10 916 |
-21,3 % |
АВТОЗАЗ |
701 |
767 |
-8,6 % |
Послуги мобільності |
6 |
- |
+++ |
Фінансування продажів |
827 |
844 |
-2,0 % |
Всього |
10 125 |
12 527 |
-19,2 % |
КВ2 |
|
|
|
Автомобільний сектор (без АВТОВАЗа) |
7 136 |
13 875 |
-48,6 % |
АВТОЗАЗ |
388 |
790 |
-50,9 % |
Послуги мобільності |
3 |
- |
+++ |
Фінансування продажів |
773 |
858 |
-9,9 % |
Всього |
8 300 |
15 523 |
-46,5 % |
КВ3 |
|
|
|
Автомобільний сектор (без АВТОВАЗа) |
8 948 |
9 662 |
-7,4 % |
АВТОЗАЗ |
663 |
791 |
-16,2 % |
Послуги мобільності |
5 |
- |
+++ |
Фінансування продажів |
758 |
843 |
-10,1 % |
Всього |
10 374 |
11 296 |
-8,2 % |
9 місяців з початку року |
|
|
|
Автомобільний сектор (без АВТОВАЗа) |
24 675 |
34 453 |
-28,4 % |
АВТОЗАЗ |
1 752 |
2 348 |
-25,4 % |
Послуги мобільності |
14 |
- |
+++ |
Фінансування продажів |
2 358 |
2 545 |
-7,3 % |
Всього |
28 799 |
39 346 |
-26,8 % |
З початку року до кінця вересня 2020 |
Продажі* (в %) |
ЛА+ЛКА, ринкова частка (в %) |
1 ФРАНЦІЯ |
382 916 |
26,4 |
2 РОСІЯ |
324 526 |
29,6 |
3 НІМЕЧЧИНА |
137 973 |
6,2 |
4 КИТАЙ |
113 483 |
0,7 |
5 ІТАЛІЯ |
107 050 |
10,0 |
6 БРАЗИЛІЯ |
90 202 |
7,0 |
7 ТУРЕЧЧИНА |
86 859 |
17,6 |
8 ІСПАНІЯ + КАНАРСЬКІ ОСТРОВИ |
86 146 |
12,2 |
9 ПІВДЕННА КОРЕЯ |
73 581 |
5,4, |
10 ВЕЛИКОБРИТАНІЯ |
60 083 |
4,1 |
11 БЕЛЬГІЯ+ЛЮКСЕМБУРГ |
50 045 |
11,7 |
12 ІНДІЯ |
49 532 |
2,8 |
13 РУМУНІЯ |
40 237 |
40,2 |
14 МАРОККО |
35 308 |
41,1 |
15 ПОЛЬЩА |
35 064 |
10,5 |
Регіони |
КВ3 |
З початку року до кінця вересня |
||||
2020 |
2019 |
Зм., % |
2020 |
2019 |
Зм., % |
|
Франція |
140 382 |
136 645 |
+2,7 |
382 916 |
516 099 |
-25,8 |
Європа* (крім Франції) |
264 841 |
280 818 |
-5,7 |
646 505 |
972 653 |
-33,5 |
Франція + Європа, всього |
405 223 |
417 463 |
-2,9 |
1 029 421 |
1 488 752 |
-30,9 |
Африка-Ближній Схід -Індія - Тихий океан |
87 573 |
99 376 |
-11,9 |
238 330 |
317 353 |
-24,9 |
Євразія |
207 309 |
189 758 |
+9,2 |
504 776 |
536 030 |
-5,8 |
Північна та Південна Америка |
63 464 |
109 342 |
-42,0 |
177 291 |
315 109 |
-43,7 |
Китай |
42 751 |
42 389 |
+0,9 |
113 540 |
132 138 |
-14,1 |
В цілому крім Франції та Європи |
401 097 |
440 865 |
-9,0 |
1 033 937 |
1 300 630 |
-20,5 |
В світі |
806 320 |
858 328 |
-6,1 |
2 063 358 |
2 789 382 |
-26,0 |
*Європа = Європейський Союз (крім Франції, Румунії, Болгарії) + Ісландія, Норвегія, Швейцарія, Великобританія, Сербія і Балканські країни
|
КВ3 |
З початку року до кінця вересня |
||||
|
2020 |
2019 |
Зм., % |
2020 |
2019 |
Зм., % |
RENAULT |
||||||
ЛА |
403 420 |
428 120 |
-5,8 |
1 027 513 |
1 436 733 |
-28,5 |
ЛКА |
80 160 |
93 198 |
-14,0 |
216 683 |
309 635 |
-30,0 |
ЛА+ЛКА |
483 580 |
521 318 |
-7,2 |
1 244 196 |
1 746 368 |
-28,8 |
RENAULT SAMSUNG MOTORS |
||||||
ЛА |
16 373 |
21 621 |
-24,3 |
69 515 |
55 084 |
+26,2 |
DACIA |
||||||
ЛА |
147 194 |
159 612 |
-7,8 |
342 964 |
526 474 |
-34,9 |
ЛКА |
8 084 |
10 335 |
-21,8 |
23 506 |
35 716 |
-34,2 |
ЛА+ЛКА |
155 278 |
169 947 |
-8,6 |
366 470 |
562 190 |
-34,8 |
LADA |
||||||
ЛА |
101 863 |
100 867 |
1,0 |
249 704 |
294 192 |
-15,1 |
ЛКА |
4 580 |
3 433 |
+33,4 |
9 463 |
9 190 |
+3,0 |
ЛА+ЛКА |
106 443 |
104 300 |
+2,1 |
259 167 |
303 382 |
-14,6 |
ALPINE |
||||||
ЛА |
351 |
1 101 |
-68,1 |
1 050 |
3 948 |
-73,4 |
JINBEI и HUASONG |
||||||
ЛА |
347 |
2 622 |
-86,8 |
1 587 |
7 037 |
-77,4 |
ЛКА |
42 951 |
37 419 |
+14,8 |
111 856 |
111 373 |
+0,4 |
ЛА+ЛКА |
43 298 |
40 041 |
+8,1 |
113 443 |
118 410 |
-4,2 |
ГРУППА RENAULT |
||||||
ЛА |
670 545 |
713 943 |
-6,1 |
1 701 850 |
2 323 468 |
-26,8 |
ЛКА |
135 775 |
144 385 |
-6,0 |
361 508 |
465 914 |
-22,4 |
ЛА+ЛКА |
806 320 |
858 328 |
-6,1 |
2 063 358 |
2 789 382 |
-26,0 |