На самому початку гонки обидва пілоти відмінно стартували і змагалися за перші чотири позиції в першому повороті. Льюїс Хемілтон підштовхнув Даніеля, що призвело до його незначного контакту з Естебаном. Його машина пішла в обертання за межі траси, після чого він повернувся в гонку на 14-е місце. У 9-му повороті у Естебана знову стався контакт, його вдарив Валттері Боттас, що призвело до проколу лівого заднього колеса, тому на першому колі йому довелося заїхати на піт-стоп і встановити нові дощові шини.
Даніель тримався сьомим до першого піт-стопа на 10-му колі, коли обидва пілоти поміняли шини на проміжні. Після цього Естебан почав поступово відігравати позиції на шляху до очкової зони. На 32-му колі Даніель знову заїхав на піт-лейн, щоб встановити новий комплект проміжних шин, але не зміг вивести їх в оптимальне робоче вікно і відкотився на дев'яте місце, а пізніше поступився ще одну позицію. Незважаючи на вражаючі зусилля протягом 48 кіл на одних проміжних шинах, Естебан фінішував відразу за Даніелем на одинадцятому місці.
Після Гран-прі Туреччини команда знаходиться на п'ятому місці в Кубку конструкторів з результатом 136 очок.